Now Everyone Can Kurus Part 3

13:54 Unknown 0 Comments

Now Everyone Can Kurus Part III

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Terima kasih kerana masih sudi membaca blog saya, seperti yang dijanjikan pada entry lepas saya akan tunjukkan pada anda cara kami team Now Everyone Can Kurus ( NECK ) menyebarkan buku mini fizikal secara offline dan Ebook secara Online

Mula Mengedar

Secara Jujurnya sebelum kami menerima buku mini fizikal NECK, saya sendiri mengedarkan buku ini secara online 100% di mana saya menggunakan medium Media Social seperti Facebook dan Instagram untuk beri perhatian terutama kepada 60% rakyat Malaysia yang mempunyai masalah berat badan

Dengan menggunakan teknologi pada zaman kini, proses untuk menyebarkan buku NECK dapat  pergi dengan lebih jauh lagi kerana hampir seluruh rakyat Malaysia menggunakan Smart Phone dan rata ratanya rakyat Malaysia mempunyai 1 akaun Facebook.

Tak Percaya ?

Kalau anda perasan jika anda ke shopping complex mereka yang berkeluarga dan mempunyai anak kecil seawal umur 5 tahun dan ke atas di dedahkan dengan penggunaan Gadget. Jadi tak mustahil laa anak anak ini tadi mempunyai Facebook satu hari nanti. Ada juga anak anak yang didedahkan dengan media social seperti instagram yang kini menjadi trending pada para ibu dan bapa menunjukkan gelagat anak anak mereka di Instagram. Saya ada Follow instagram Opi tau sebab tu saya tau :)

Jadi pada pendapat saya tak mustahil majoriti rakyat Malaysia sekarang mempunyai akaun Facebook sebagai salah satu media social yang dapat menghubungkan kita dengan kawan kawan lama melaui Facebook sahaja.

Mula Menyerang !!
Saya diserang oleh 200++ orang yang ingin mendapatkan buku mini NECK di salah sebuah Group di Facebook
Tidak kurang juga di Personal FB yang bantu untuk share status saya
Personal FB salah seorang Agen NECK yang mula menyerang
Mula terima Feedback yang positif

Salah Seorang Agen NECK yang huru hara atas permintaan buku NECK yang tinggi
Bagi mereka yang belum dapatkan Ebook Now Everyone Can Kurus ini, anda masih boleh dapatkan secara percuma di link yang saya berikan di bahagian bawah dan sila bantu saya untuk share entry ini jika anda ingin dapatkan Ebook ini secara Percuma dan Klik link di bawah. Nantikan Entry selanjutnya untuk mengetahui cara kami edarkan Buku NECK secara Offline pula. Stay tuned


0 comments: