13 Januari hari bersejarah Now Everyone Can Kurus

02:49 Unknown 1 Comments

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Saya doakan kepada pembaca blog saya sentiasa dimurahkan rejeki di beri kesejahteraan hidup di dunia dan di akhirat

Hari ini saya nak berkongsi dengan anda kisah saya pada 13 Januari 2015 dan saya sangat bersemangat nak bercerita tentang kejayaan saya pada hari ini.

Tapi !

Sebelum saya cerita apa yang terjadi pada 14 Januari, jom kita Throwback sikit apa yang dah jadi semalam iaitu 13 Januari.

Apa yang dah terjadi semalam ?
Ada terlepas birthday kawan atau kenalan ke ?
ker ada yang terlepas drama kat TV semalam ?

13 Januari hari Bersejarah

13 Januari adalah hari yang sangat bersejarah buat saya, di mana saya buat pertama kalinya menyertai satu Badan Bukan Kerajaan (NGO) dalam usaha untuk bantu rakyat Malaysia untuk Kurus. Salah satu cara kami untuk bantu Rakyat Malaysia ialah dengan menerbitkan sebuah buku Formula untuk turunkan berat badan dengan cara mesra alam.

Buku ini diberi nama Now Everyone Can Kurus dan ia di tulis oleh seorang pengarang yang sudah berjaya menurunkan berat badan sebanyak 11KG dalam masa 100 hari. Selepas beliau berjaya menurunkan berat badan dengan menggunakan Formula mudah M.E.S.T.I kurus. Beliau kini menurunkan ilmu mudah M.E.S.T.I. kurus ini dalam format buku ataupun nama lainnya Ebook.


Ebook Now Everyone Can Kurus ini juga adalah salah satu cara untuk saya mencari pencen kubur di samping dapat membantu rakyat malaysia yang mempunyai masalah berat badan.

Ebook ini juga diterbitkan adalah kerana 60% rakyat Malaysia mengalami masalah berat badan dan tidak tahu cara mudah untuk kurus. Mereka juga berkemungkinan besar untuk langgar dinding yang sama seperti pengarang ini berkali kali. Kurus Lebih Mudah Bila Kita Tahu Caranya

Haa saya tak mahu cerita panjang lebar pasal Ebook Now Everyone Can Kurus ni. Jika anda berminat untuk dapatkan Ebook Now Everyone Can Kurus, terdapat 2 cara muda untuk dapatkan buku ini

1. Beli Ebook Now Everyone Can Kurus RM10

Anda boleh membuat bayaran RM10 ke Cimb Akaun saya di Sini

ATAU

2. Saya Bagi Free

Saya akan bagi secara Percuma Ebook Now Everyone Can Kurus ini dengan syarat anda Wajib tekan butang Share yang di sediakan di bawah entri ini. Bila dikatakan Wajib, ia adalah Amanah untuk anda share jika anda nak dapatkan Ebook ini Percuma

Sila dapatkan Ebook ini di link yang tertera


Di harap dengan adanya Ebook Now Everyone Can Kurus, saya juga berharap usaha saya ini untuk bantu menyedarkan rakyat Malaysia yang masih "selesa" dengan badan yang comel lagi bam bam ini dipermudahkan oleh Allah

Saya juga berharap anda dapat memegang Amanah untuk menyebarkan buku ini dengan klik butang Share di bawah.

Satu klik mampu mengubah nasib seseorang. Semoga Ebook Now Everyone Can Kurus dapat beri manfaat pada rakan rakan anda serta 60% rakyat Malaysia yang mempunyai masalah berat badan.

Sekian Coretan saya dan selamat membaca Ebook Now Everyone Can kurus

Wassalam


1 comment:

  1. Terima kasih di atas perkongsian ilmu ini... semoga Allah memberkati usaha murni saudara...Aamiin

    ReplyDelete