Official Watermark

13:51 Unknown 0 Comments

Assalamualaikum

Hari ini Saya nak kongsikan dengan anda kisah Watermark saya .

Watermark

Watermark atau mungkin Lebih dikenali sebagai Postage Stamps telah lama digunakan dan kini di Zaman pakar IT dan Teknologi. 



Zaman berubah apabila Stamp yang biasa kita pakai di hadapan surat - surat yang kita hantar dengan menggunakan khidmat POS kini kepada dalam bentuk gmbar dan lebih dijadikan sebagai hak milik mutlak pada sesuatu gmbar atau lambang sesebuah syarikat.


"Kebiasaan nya Stamp di letakkan di bahagian bucu belah kanan surat"

Ia bagi menandakan bahawa setiap lambang atau gmbar yang mempunyai watermark di google mahupun di luar sebagai kepunyaan asal sesetengah pihak. 

Bagi tidak mengelirukan dan mengelakkan dari salah faham dari pelbagai pihak. Normal Size bagi sebuah Stamp ialah seperti berikut.


Tak Mustahil

Pada zaman sekarang ini tak Mustahil bagi mereka yang berbisness online mendapatkan khidmat bagi mendapatkan Watermark tersendiri dan lebih mudah jika ada keinginan untuk mencurahkan idea bagi menjana Watermark anda Tersendiri. 

Tutorial juga disedediakan hanya perlu menonton di youtube dan anda pasti dapat cara membuat Watermark.

Terdapat juga Watermark yang digunakan sebagai tulisan bagi mendapatkan sesuatu details terus ke contact

Sebagai contoh Watermark yang berbentuk tulisan yang mengandungi nama dan no telefon supaya mudah bagi sesetengah orang yang diluar yang cuba menghubungi wakil- wakil jualan bagi mendapatkan sesuatu produk atau nasihat.



Pada Mulanya saya menggunakan gmbar di atas sebagai watermark dan setelah dikaji dan dinilai saya membuat keputusan untuk membuat Header di bahagian wall Facebook dengan tujuan lebih mudah bagi mereka yang ber Facebook untuk menghubungi saya secara Direct.

Official Watermark

Alhamdulillah

Watermark saya berjaya disiapkan dalam tempoh terdekat ini kerana bagi membantu saya meletakkan cop di setiap gambar saya lepas ini. 

Insyallah Header bagi blog saya akan disiapkan juga dalam masa terdekat ini bagi mengemaskini dan menyusun blog saya supaya lebih rapi dan mudah difahami pada para pembaca blog saya terutama Silent - Silent Reader yang ramai kt luar sana. hehe

Solusi Kesihatan Keluarga adalah bermaksud dengan izin Allah dan bantuan daripada Shakle dapat membantu mereka Keluarga yang diluar sana yang mengalami masalah kesihatan boleh mendapatkan khidmat nasihat dan cara pemakanan Supplemen dengan betul.


 Mungkin Keluarga anda perlukan Solusi Kesihatan ?
boleh hubungi saya dan Suplemen akan terus di hantar ke rumah Keluarga anda !

Sebagai pencerahan supplemen ni bukan magic, kita bole ambil pelbagai supplemen untuk dapatkan kesihatan dan kecantikan. Tapi ia takkan berlaku dengan semudah sekelip mata.

Kita berusaha untuk mendapatkan yang terbaik dengan menggunakan supplemen tapi Allah yang menentukan kesihatan kita. Jika Allah izinkan maka terjadi lah ia. Kita mampu merancang dan biar Allah yang menentukan. Yang Baik datangnya dari Allah yang buruk datangnya dari saya

Jika anda rasa Post saya menarik sila tekan butang LIKE di bawah


Ingin Jana Pendapatan 4 - 5 angka setiap bulan ?

modal serendah RM65



Hubungi EDDI di Talian 017 - 22 77 675 
 ( Whatsapp , SMS , Call , Telegram )

Setiap pembelian anda dengan kami anda akan dapat Free gift

  • Cara pengambilan Supplemen dengan betul
  • Free Consultant
  • Jadual Pengambilan Supplemen 


0 comments: