Coretan Malam

20:54 Unknown 2 Comments

Assalamualaikum

Saya doakan pada para pembaca blog saya sentiasa sehat dan cergas di samping di bawah lindungan Allah.
 
Saya doakan juga pada pembaca blog saya sentiasa Kaya dan Berjaya Dunia Akhirat.
 

Aminn. 


Berkat Doa saya dan keluarga serta anda semua, Hari ini saya diberi izin lagi untuk Shopping lagi dengan Shaklee dan diberi kesempatan untuk "Pillow Talk" anda



Tapi sayangnya saya mendapat order Herbal Blend yang banyak cuma waktu saya tiba ke Branch Shaklee di Sri Rampai, Herbal Blend dah kehabisan stok seawal pukul 4.30 petang lagi. Ni haa list barang yang saya borong hari ini


Herbal Blend memang power sebab tu laa terpaksa order sampai 40 sekali beli!! Tapi bukan rezeki saya untuk meng"Stock"kan Herbal Blend hari ini, Jadi terpaksa laa cancel order Herbal Blend itu . T.T


Herbal Blend


Kata Mereka tentang Herbal Blend




Sampai Branch Shaklee Sri Rampai



 Isi Order Form

Sampai branch terus pergi ke kaunter untuk ambil borang untuk buat Order dan terus tanya kat akak yang jaga counter tu pasal Herbal Blend. Time ini laa yang kecewa pasal Herbal Blend tu, Tu yang isi form muke serious je padahal kecewa . T.T


Balik tu memang Happy gila Cadbury lahh dapat shopping banyak macam ini walaupun tak dapat bawak balik Herbal Blend. 

Alhamdulillah Syukur

Terima Kasih Ya Allah


Jika anda rasa Post saya menarik sila tekan butang LIKE di bawah



Ingin Jana Pendapatan 4 - 5 angka setiap bulan ?

modal serendah RM65



Hubungi EDDI di Talian 017 - 22 77 675 
 ( Whatsapp , SMS , Call , Telegram )

Setiap pembelian anda dengan kami anda akan dapat Free gift

  • Cara pengambilan Supplemen dengan betul
  • Free Consultant
  • Jadual Pengambilan Supplemen 


2 comments:

  1. Replies
    1. herbal blend hilang setahun rasa tak sampai sehari dah habis stok . hehe

      Delete