Pembuka Selera

01:08 Unknown 0 Comments

Assalamualaikum dan Selamat Datang



Hari ini 20 Jun 2014 tepat pukul 12.00 am dengan ini saya merasmikan blog pertama dan penulisan saya yang pertama di sini. Alhamdulillah Syukur saya berjaya dan berterima kasih pada mereka yang membantu saya dalam menubuhkan blog ini dengan bantuan keluarga serta rakan bagi memajukan lagi bisness Shaklee saya


Kepada semua tetamu blog ini saya doakan anda sentiasa dirahmati lagi dimurahkan rezeki dan dengan harapan anda melekat dengan hasil penulisan saya ini . Saya juga akan kongsikan dengan anda semua tentang pelbagai rahsia rahsia menarik dan ilmu - ilmu yang bermanfaat Insyallah akan berguna dengan orang sekeliling kita .


Kenapa tajuk tu letak nama Pembuka Selera ?
Macam makanan je ada pembuka selera ?
Selain dari berbisness Shaklee saya juga pemegang Diploma Seni Kulinari dimana kepakaran saya dalam bidang Kulinari 

Saya akan cerita lebih lanjut pada entri yang seterusnya






0 comments: