kata pengguna Set Detox

10:31 Unknown 0 Comments

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Terima kasih kerana masih setia membaca blog saya. Saya doakan kepada pembaca blog saya sentiasa dimurahkan rejeki dan dipermudahkan segala urusan di dunia dan di akhirat.

Baru baru ini saya ada COD Set Pembakar lemak / Set Kurus Shaklee dengan seorang customer yang saya dapat mengejut dari whatsapp. Kebetulan pula saya berada di Shah Alam berjumpa dengan Ex Classmate saya masa zaman belajar dulu.

Usus yang kotor menyukarkan proses penyerapan Nutrien
Dalam Set Kurus Shaklee terdapat Alfafa, Herblax untuk detox bagi membersihkan usus dan memudahkan proses penyerapan Nutrien dalam badan. Anda boleh baca kisah selanjutnya di Sini ( Click Saya ) Lecithin dan Omega Guard pula bertindak sebagai pelarut minyak dalam makanan dan membakar lemak lemak jahat dalam badan.

Usus yang bermasaalah
Oleh Kerana saya berada di Shah Alam ketika itu dan  saya perlu COD Set Kurus Shaklee di area Subang. Saya perlu mendapatkan stok dan Branch terdekat ketika itu cuma HQ Branch Shaklee yang terletaknya berhampiran di bandar Sunway. Actually tak pernah sampai lagi pun HQ Branch Shaklee sebelah sini, biasanya kalau pergi ambik Stok pun dekat Branch Sri Rampai ja. hehe

First time pergi HQ dan disebabkan tak tau jalan, Waze je laa :)
Sesampainya di HQ Branch Shaklee terus cepat - cepat pergi ambik stok yang customer perlukan then nak terus tuju ke tempat yang kami janjikan untuk COD. 30 minit selepas dapatkan Stok di HQ branch Shaklee, Alhamdulillah saya berjaya COD kan Set Kurus Shaklee dan customer saya tadi sangat happy ketika dapatkan Set kurus Shaklee yang di order kerana terus sampai ke tangan dia. hehe

Balik dari itu saya terus consult customer saya cara makan Set Kurus Shaklee dan saya tekankan pada customer saya untuk memulakan dengan Detox dahulu. untuk info lanjut tentang Set Detox Sini ( Klik saya ) . 

Alhamdulillah saya dapat feedback dari customer saya yang sangat berpuas hati akan kesan Set Detox dan mereka rasa sangat seronok consume Set Detox ini kerana mereka sedar akan kepentingan penjagaan usus.
kata pengguna Set Detox 
Lagi seorang pengguna tegar Set Detox
Baru baru ini juga saya ada follow up dengan customer saya dan selepas dia menggunakan Set detox dan berpuas hati akan kesan yang Set Detox dapat bantu selesaikan masalah dia. Akhirnya dia ingin mendapatkan Set Detox untuk second round kerana stok dia juga hampir habis. Alhamdulillah dapat tolong mereka yang mempunyai masalah sembelit dan susah untuk membuang air besar dengan Set Detox

Jika ada antara anda yang ingin mencuba dan ingin mendapatkan Set Detox Shaklee serta semestinya untuk dapatkan konsultasi percuma seumur hidup dari saya. Anda boleh hubungi saya di talian yang tertera di bawah dan rebut juga peluang COD percuma di kawasan sekitar Gombak yang saya tawarkan pada anda.

Sedia Membantu 

Setiap pembelian produk Shaklee, saya akan berikan konsultasi secara PERCUMA kepada anda dan anda tidak perlu risau mengenai cara pemakanan produk shaklee. Kesihatan anda adalah Keutamaan bersama jadikan Kesihatan kita sebagai Harta paling Berharga

Dengan Setiap Pembelian produk, Anda dijemput untuk menerima :-

Jadual makan Vitamin Secara Percuma
Konsultasi secara berterusan
Peluang menjana pendapatan bersama Shaklee ( Exclusive )
Belajar dari mereka yang terbukti berjaya ( Exclusive )
Menukar cara hidup dari Biasa Biasa ke Luar Biasa ( Exclusive )
Belajar menggunakan teknik "Jemput - Jemput" ( Exclusive )

Untuk mencuba dapatkan produk ini, Sila Hubungi saya di

Nama : Mohd Eddi
Call / Whatsapp / Telegram : 017 - 2277675
Shaklee ID : 1144616
Email : eddigigai@gmail.com
Facebook: sila klik saya


0 comments: