Nilai sekeping Note RM 1

11:16 Unknown 0 Comments

Assalamualaikum dan salam Sejahtera

Saya doakan kepada pembaca blog saya sentiasa dimurahkan rejeki dan dipermudahkan segala urusan di dunia dan di akhirat

Kenapa Perlu Berjimat ?




Semalam saya terbaca satu artikel yang dikeluarkan oleh pihak pemberita dari Singapura dan Brunei mengenai kejatuhan Ringgit Malaysia. Sebagai langkah untuk berjaga jaga kita perlu sentiasa sediakan payung sebelum hujan.

Rm1 Sekarang Dapat Apa ?

Nilai Rm 1 sekarang kalau kita pandai berjimat macam macam kita boleh dapat. Sebagai Contoh nilai Rm 1 yang sentiasa menjadi kegemaran saya ialah dengan membelanjakan Rm 1 untuk dapatkan 7 khasiat yang sama dalam 7 biji oren yang sudah di mampatkan dalam sebiji kapsul Vitamin C

Rm 1 sekarang boleh dapat 500MG vitamin C dalam sebiji kapsul. Kalau nak di ikutkan untuk dapatkan 500MG vitamin C saya perlu berbelanja dan makan 7 biji oren. kalau makan pagi dan malam before tido dah 14 biji dah kt situ. 7 biji sahaja belum tentu saya mampu habiskan.

Rm 1 untuk sebiji kapsul dan 1 botol vitamin C 180 tablet mampu tahan dalam 6 bulan. Semata mata nak cantik dan bekalan Collagen termurah untuk supply dalam badan. Saya rasa Vitamin C ini paling menjimatkan dan berbaloi baloi

Malam before tido untuk sedut Rose Hips yang sememangnya terkandung di dalam Vitamin C yang sememangnya baik untuk kecantikan dan kebaikan kulit pula. Boleh digunakan juga untuk bermasker ! so boleh rawat muka dari dalam dan luar badan kita

Tapi kalau anda terlibat dengan Resdung yang parah anda dinasihatkan untuk ( Click Saya ) dahulu untuk memerangi jenayah Resdung

p/s Badan kita tak boleh produce collagen dan Vitamin C secara semulajadi sebab tu kita perlu dapatkan bekalan Vitamin C untuk badan kita


Jom Terjah Vitamin C yang tengah Hot Promo ni

Saya Sedia Membantu

Untuk dapatkan nilai penjimatan hebat Vitamin C ini, anda boleh hubungi saya dan pastinya Setiap pembelian produk Shaklee, saya akan berikan konsultasi secara PERCUMA kepada anda dan anda tidak perlu risau mengenai cara pemakanan produk shaklee. Kesihatan anda adalah Keutamaan bersama jadikan Kesihatan kita sebagai Harta paling Berharga

Dengan Setiap Pembelian produk, Anda dijemput untuk menerima :-

Jadual makan Vitamin Secara Percuma
Konsultasi secara berterusan
Peluang menjana pendapatan bersama Shaklee ( Exclusive )
Belajar dari mereka yang terbukti berjaya ( Exclusive )
Menukar cara hidup dari Biasa Biasa ke Luar Biasa ( Exclusive )

Belajar menggunakan teknik "Jemput - Jemput" ( Exclusive )




untuk mendapatkan Vitamin C ini, Boleh hubungi saya di no yang tertera di bawah


-ME-
Mr Orange


0 comments: