Pengedar Shaklee Gombak Greenwood Wangsa Maju dan Kawasan Sekitar

13:35 Unknown 4 Comments

Pengedar Shaklee Gombak Greenwood Wangsa Maju dan Kawasan Sekitar

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua

Kepakaran Saya

pin ! pinn !!

 

Saya adalah Pengedar Sah Shaklee di Gombak, Setapak, Taman Samudera, Batu Caves, Batu Muda, Kampung Baru, Ampang, Chowkit, Bangsar dan kawasan sekitar Lembah Klang




Anda Kenal dengan Produk Shaklee

Anda tahu manfaat yang anda dapat dengan Shaklee ?

Anda berminat untuk mendapatkan Produk Shaklee ?

Anda berminat untuk menukar cara hidup anda dari biasa biasa ke luarbiasa ?

Anda ingin menjana pendapatan dan menjana Pencen kubur bersama ?

Anda tidak berminat untuk membeli secara Online ?

Perlukan Pengedar Shaklee Gombak Greenwood Wangsa Maju dan Kawasan Sekitar Lembah Klang ?


Usah risau dan Pening kepala lagi nanti bertambah tambah stress anda dan terpaksa saya bantu anda dengan produk Anti - Stress dari Shaklee.

Saya sentiasa disini untuk membantu anda dan memberikan layanan terbaik  kepada anda yang ingin memerlukan khidmat Pengedar Shaklee Gombak Greenwood Wangsa Maju dan Kawasan Sekitar Lembah Klang, anda boleh menghubungi saya di no yang  tertera di bawah


Anda tidak perlu beratur di stokis untuk mendapatkan produk anda kerana saya boleh membantu hantarkan kepada anda atau anda sendiri boleh mengambilnya di tempat saya

Sebagai seorang  Pengedar Shaklee Gombak Greenwood Wangsa Maju dan Kawasan Sekitarnya, saya akan terus memberikan servis yang terbaik demi membantu anda untuk menjaga kesihatan dengan lebih baik

Anda cuma perlu memberitahu saya produk kegemaran anda, dan saya akan dapatkannya untuk anda dengan lebih cepat pantas dan efisyen. Disamping itu waktu urusan COD juga sangat Fleksibel

Tenggiling yang digunakan untuk COD
 Sekitar Gambar ketika CoD
one of my Happy Customer

Lebih Menarik lagi

Penghantaran ke seluruh Malaysia, Singapura dan Brunei menggunakan Pos Laju, GDex atau Citylink

Setiap pembelian produk Shaklee, saya akan berikan konsultasi secara PERCUMA kepada anda dan anda tidak perlu risau mengenai cara pemakanan produk shaklee. Kesihatan anda adalah Keutamaan saya jadikan Kesihatan kita sebagai Harta paling Berharga

Dengan Setiap Pembelian produk, Anda dijemput untuk menerima :-

  1. Jadual makan Vitamin Secara Percuma
  2. Konsultasi secara berterusan
  3. Peluang menjana pendapatan bersama Shaklee ( Exclusive )
  4. Belajar dari mereka yang terbukti berjaya ( Exclusive )
  5. Menukar cara hidup dari Biasa Biasa ke Luar Biasa ( Exclusive )
  6. Belajar menggunakan teknik "Jemput - Jemput" ( Exclusive )

Untuk mencuba dapatkan produk ini, Sila Hubungi saya di

Nama : Mohd Eddi
Call / Whatsapp / Telegram : 017 - 2277675
Shaklee ID : 1144616
Email : eddigigai@gmail.com
Facebook: Saya Disini !

Sentiasa memberikan khidmat terbaik untuk anda. Tentunya hanya di Pengedar Shaklee Gombak Greenwood Wangsa Maju dan Kawasan Lembah Klang Kegemaran Anda.




4 comments: