Pak Din Panas Merangup

16:45 Unknown 3 Comments

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Saya Doakan anda kaya dan berjaya di permudahkan segala urusan di dunia dan di akhirat.

Sedikit perkongsian saya untuk mereka yang berada di kawasan berhampiran Taman Melewar seperti di Taman Koperasi Polis, Kampung Padang Balang dan kawasan sekitar Gombak.

Korang pernah try tak Pisang Goreng Pak Din Taman Melewar, dia meniaga kat tepi jalan je and dia bukak almost setiap hari. Setakat ini saya tak pernah tengok Pak Din tutup kedai lagi, semata mata nak hadap panas terik hujan badai dia redah je berniaga. hehe

Semangat Pak Din dalam berniaga Pisang Goreng sangat tinggi dan saya suka sangat cara Pak Din bekerja kerana saya selalu peratiii je Pak Din Organize kerja dia. Apa yang saya belajar dari cara Pak Din berniaga ialah konsistensi beliau amat tinggi. Inilah rahsia Pak Din dalam berniaga hingga menyebabkan Pak Din tak berhenti menggoreng pisang akibat dari Rejeki beliau yang melimpah. Alhamdulillah



Pak Din Menggoreng
Simple je kedai dia

Walaupun kedai Pak Din ni Simple tapi pisang goreng dia memang Terboekkk yang saya pernah rasa antara kawasan Taman Melewar, Taman Koperasi Polis, Kampung Padang Balang, Gombak. Kiranya Pisang Goreng Pak Din ni paling Champion !

Murah pon murah takat pisang goreng untuk snack petang beli Rm3 tu boleh makan 2 - 3 orang. Kebiasaanya saya akan beli dalam range tu tapi kalau kt rumah ramai orang, saya akan beli lebih untuk dikongsi dengan semua. Tak pernah lagi timbul rasa kecewa tiap kali makan Pisang Goreng Pak Din ni.

Kalau korang nak try, boleh cuba dapatkan Pisang Goreng Pak Din Taman Melewar. Gerenti korang suka punya di jamin puas hati tapi kalau tak puas hati tak ada istilah cash back retun ok ? rasanya belum pernah lagi ada kes tak puas hati lepas pekene Pisang Goreng ni. hehe

Memandangkan Taman Melewar ini berhampiran dengan Taman Koperasi Polis, Kampung Padang Balang dan kawasan sekitar Gombak. Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan produk dan pencerahan tentang Shaklee dari saya dan servis Penghantaran di kawasan ini adalah Percuma

Kepakaran Saya



Saya adalah Pengedar sah Shaklee di Taman Melewar, Koperasi Polis, Kampung Padang Balang, Gombak dan Kawasan Sekitarnya. Perlukan Khidmat penghantaran percuma di kawasan luar kawasan ini seperti di Taman Samudera, Sentul, Gombak, Greenwood dan Wangsa Maju ?

Taman Samudera : Klik SINI
Sentul : Saya DISINI
Gombak : Klik SAYA
Greenwood : Saya JUGA
Wangsa Maju : Klik Sini JUGA

Anda masih mencari info tentang Produk Shaklee ?

Anda masih terpinga pinga untuk mendapatkan Produk Shaklee di kawasan anda ?

Anda masih bingung untuk dapatkan Konsultasi cara pemakanan Produk Shaklee ?

Anda masih mencari Set Shaklee yang sesuai untuk anda seisi keluarga ?

Anda bosan menunggu di stokis untuk beratur panjang ketika menunggu giliran di branch Shaklee ?

Anda masih mencari khidmat penghantaran percuma untuk terus sampai ke tangan anda ?

Anda pasti Perlukan Pengedar sah Shaklee Taman Melewar, Taman Koperasi Polis, Kampung Padang Balang, Gombak dan kawasan Sekitarnya !


Untuk mendapatkan khidmat penghantaran percuma di kawasan anda, boleh hubungi saya di no yang tertera di bawah kerana saya adalah Pengedar sah Shaklee Taman Melewar, Taman Koperasi Polis, Padang Balang, Gombak dan kawasan Sekitarnya.


Sebagai seorang Pengedar sah Shaklee Taman Melewar, Taman Koperasi Polis, Padang Balang, Gombak dan kawasan sekitarnya. Saya bersedia untuk terus memberi khidmat yang terbaik demi untuk menjaga kesihatan yang lebih baik dengan Shaklee

Set Shaklee :
  • Set Tambah berat badan
  • Set Kurus
  • Set Sendi
  • Set Kepintaran Kanak Kanak
  • Set Darah Tinggi
  • Set Gastrik
  • Set Migrain
  • Set Resdung
  • Set Detox
  • Set Kecantikkan
  • Set Abang Sado
Terdapat banyak lagi Set Shaklee yang anda boleh perolehi, anda cuma perlu maklumkan kepada saya Set Shaklee kegemaran anda dan saya akan dapatkannya untuk anda. Di samping itu, jika anda masih terkial kial mencari set yang sesuai untuk anda dan seisi keluarga anda dijemput untuk hubungi saya. Insyallah saya akan bantu sehabis baik saya untuk anda.

Info Tambahan

Setiap pembelian Produk Shaklee, anda berhak mendapatkan khidmat Konsultasi secara percuma dan anda tidak perlu risau mengenai cara pemakanan produk shaklee. Kesihatan anda adalah Keutamaan bersama dan Jadikan Kesihatan kita harta paling Berharga

Dengan Setiap Pembelian Produk Shakle, Anda dijemput untuk menerima :-
  1. Jadual makan Vitamin yang betul
  2. Konsultasi Secara Berterusan
  3. Peluang untuk jadi ahli secara percuma ( Exclusive )
  4. Peluang untuk dapatkan Cash Back Return ( Exclusive )
  5. Belajar dari Mentor yang dah terbukti Berjaya ( Exclusive )
  6. Menukar cara Hidup dari biasa biasa ke Luar Biasa ( Exclusive )
  7. Belajar menggunakan teknik "Menjual tanpa Menjual"
Untuk dapatkan produk Shaklee, Boleh Hubungi saya di 

Nama : Mohd Eddi
Shaklee Id : 1144616
Call / Whatsapp / Telegram : 017 2277675
Email : eddigigai@gmail.com
Facebook : Klik SAYA !!


Sentiasa Memberikan yang Terbaik untuk anda, Tentunya di Pengedar sah Shaklee Taman Melewar, Taman Koperasi Polis, Kampung Padang Balang, Gombak dan Kawasan sekitarnya


3 comments:

  1. Mesti best goreng pisang pak din nie.. Lama tak mkn goreng pisang.Hehehe :-)

    ReplyDelete
  2. Delivery gorang pisang pak din utk akak boleh ke?...Bagus entry kamu. Walaupun pak din jual goring pisang aje, tapi cara dia berbisnes tu boleh diambil sebagai panduan utk bisnes kita.

    ReplyDelete