Saya adalah Pengedar Shaklee Gombak dan Sentul

00:10 Unknown 1 Comments

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Sentul ! kau tunggu aku datang !

Kepada warga Sentul, Jalan Ipoh dan kawasan sekitarnya saya ada berita baik untuk dikongsi dengan anda. Memandangkan jarak dari Gombak menuju ke Sentul mengambil masa lebih kurang 10 - 15 minit.

Masa zaman sekolah Teknik dulu, saya selalu jenguk ke Sentul untuk menghantar kawan saya balik ke rumah lepas habis sekolah. Zaman tak ada lesen pon bedal merayap jauh jauh. Oleh itu sedikit sebanyak saya faham selok belok dekat Sentul ni. hehe

Jadi saya membuat keputusan untuk memberi khidmat penghantaran percuma kepada anda yang berada di Sentul dan kawasan Sekitarnya.


Kepakaran Saya



Saya adalah Pengedar sah Shaklee di Sentul, Jalan Ipoh, Titiwangsa, Pekeliling dan kawasan sekitar GOMBAK

Anda tahu tentang produk Shaklee ?

Masih mencari pengedar Shaklee di area Sentul ?

Masih pening untuk mendapatkan stok produk Shaklee dari Pengedar yang sah ?

Ingin menambah Nilai hidup orang lain  dengan Shaklee ?

Anda perlukan Pengedar sah Shaklee di Sentul, Jalan Ipoh, Pekeliling, Titiwangsa dan kawasan sekitarnya tapi tidak tahu caranya ?

Usah bimbang lagi kerana Pengedar sah Shaklee di Sentul, Jalan Ipoh, Pekeliling, Titiwangsa dan kawasan sekitarnya kini beroperasi seperti biasa penghantaran produk terus ke tangan anda dengan berlandaskan motto Cepat, Pantas dan Efisyen


Kini Anda tidak lagi perlu pening kepala untuk mencari Pengedar Sah Shaklee lagi dan anda juga tidak perlu beratur di stokis untuk mengambil barang. Begitu juga dengan kesesakan Jalan raya yang tidak perlu anda hadapi lagi

Anda cuma perlu memberi tahu produk kegemaran anda dan hubungi No yang tertera di bawah



Kebiasaannya saya akan set kan 1 tempat untuk saya berurusan dengan customer saya. Antara tempat berurusan di Sentul ialah
 UTC Sentul
LRT Sentul Timur

Info Tambahan

Penghantaran ke seluruh Malaysia, Singapura dan Brunei menggunakan Pos Laju, GDex atau Citylink

Setiap pembelian produk Shaklee, saya akan berikan konsultasi secara PERCUMA kepada anda dan anda tidak perlu risau mengenai cara pemakanan produk Shaklee. Kesihatan anda adalah Keutamaan saya jadikan Kesihatan kita sebagai Harta paling Berharga

Dengan Setiap Pembelian produk, Anda dijemput untuk menerima :-
  1. Jadual makan Vitamin Secara Percuma
  2. Konsultasi secara berterusan
  3. Peluang menjana pendapatan bersama Shaklee ( Exclusive )
  4. Belajar dari mereka yang terbukti berjaya ( Exclusive )
  5. Menukar cara hidup dari Biasa Biasa ke Luar Biasa ( Exclusive )
  6. Belajar menggunakan teknik "Jemput - Jemput" ( Exclusive )
Sentiasa berikan Khidmat yang Cemerlang untuk anda. Tentunya hanya di Pengedar Sah Shaklee Sentul Sentul, Jalan Ipoh, Pekeliling dan kawasan sekitarnya. 


1 comment: