Thank you Allah

20:34 Unknown 0 Comments

Assalamualaikum
 
Saya doakan pada para pembaca blog saya sentiasa sehat dan cergas di samping di bawah lindungan Allah.


Saya doakan juga pada pembaca blog saya sentiasa Kaya dan 
Berjaya Dunia Akhirat.
 
Aminn.
Hari ini saya nak kongsikan dengan korang nikmat yang ALLAH beri pada saya 


Alhamdulillah

Saya diberi kesempatan lagi untuk bernafas dengan sempurna seperti biasa dan masih diberi peluang merasai dan mengawal tubuh badan supaya mengerjakan ibadah dengan baik. 

Alhamdulillah Syukur Allah beri idea untuk menulis coretan baru di "rumah" sendiri.



Terima Kasih Allah

Alhamdulillah Syukur diberi rasa minggu ini dengan nikmat bersyukur  dan bermula hari yang lebih baik untuk hari hari yang selanjutnya. Dimulakan dengan hari isnin yang penuh bermakna apabila saya sempat ke branch Shaklee pada petang Isnin sebab dapat order yang mengejut dan "terpaksa" Shopping dengan banyak.

Alhamdulillah Syukur ya Allah


*Hari - Hari dapat "Shopping" bantu orang macam ini kan best*
Balik dari Shopping dekat branch Shaklee Sri Rampai dah waktu Peak Hour jalan jem dari Sri Rampai menghala ke Danau Kota. 

Perjalanan dari Sri Rampai menuju ke Gombak Setia time Peak Hour jalan jalan ni biasanya akan mengalami Jemm yang agak teruk sebab ramai orang yang pulang kerja sampai ke arah Gombak sekitar petang terutama di jalan hadapan Sekolah Gombak 1 & 2

Dengan Izin Allah

Ketika saya melalui jalan tersebut jalan agak lengang dan tak banyak kereta. Alhamdulillah Syukur tak rasa "Nikmat" jalan Jem balik kerja. hehe

Sampai rumah duduk dekat ruang tamu sambil menunggu Abang balik kerja sebab nak "Rembat"  abang punya Herblax yang dia guna dalam Set Kurus Shaklee dia tu. 

Ye laa 2 - 3 hari sebelum itu dok merengek sakit perut dan ada masalah pembuangan "tersekat" pastu teringat abang ada Stok Herblax tu


"Alang - Alang menyeluk Pekasam"

Sepatutnya ambik 2 kapsul je untuk malam tu tapi alang - alang dah "Rembat" tu ambik laa stok untuk seminggu teruss. Alang Alang nak lancarkan pembuangan tu tambah sekali dengan Alfafa Complex ni buang terus toksin - toksin dalam badan sekali. 

Senang sikit buang sekali jalan je senang. Lagipun makan herblax ini 3 kali je seminggu

Terima Kasih ya Alllah

Herblax dan Alfafa melakukan tugas tugas mereka menyingkirkan toksin dan lemak - lemak kotor dalam badan pada keesokan pagi. Lega betul rasa bila dah tak "tersekat" lagi pagi itu sampai laa ke hari ini, Tapi walaupun dah tak tersekat kene habiskan jugak untuk habiskan semua Toksin - Toksin dalam badan.

Terima Kasih Allah semua yang terjadi ini kerana izin mu.

Set Kurus Shaklee
Nampak tak Herb Lax dan Alfafa complex terdapat sekali dalam Set Kurus Shakle

Risiko Kolestrol Tinggi dalam badan dan akan menyumbang anda dalam bahaya !! 

 
Faktor - Faktor yang membantu meningkatkan Tahap Kolestrol


Bagi yang mengamalkan Set Kurus Shaklee dengan pengambilan makanan dengan betul ini tengok lahh anda Terpaksa Jadi macam abang saya ini. Saya doakan dia lebih sehat lagi selepas ini dan dapat mengamalkan amalan gaya hidup yang lebih sehat !!



Pagi ini pula saya diberi kejutan selepas malam semalam saya kongsikan kisah saya dalam Dunia Kitchen Ku ke Facebook. Nak tau ape kejutan yang saya dapat bila bangun pagi tadi ? 

Saya dikejutkan dengan jumlah Like yang saya peroleh dalam penulisan saya yang sebelum ini.


Alhamdulillah

Syukurr sangat dapat diberi nikmat dan rasa dihargai bila orang tekan butang Like di post saya itu. Baru saya sedar ketika itu ramai yang jadi Silent Reader dalam blog saya. 

Terima kasih dan teruskan membaca entry saya semoga dapat memberi manfaat pada Silent Silent Reader yang di luar sana .


"terima kasih yang tak terhingga pada mereka yang Like entry Dunia Kitchen Ku"

 Thank you Allah

Memberi ku idea untuk satu lagi coretan yang berjaya ku hasilkan dari berkat idea yang kau berikan padaku. Sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah yang cacat cela itu datangnya dari saya. 

Kita mampu merancang yang terbaik untuk diri kita tapi biar Allah yang tentukan sama ada perancangan kita adalah yang terbaik. 

Insyallah


Jom kita layan lagu Raihan - Thank you Allah
Jika anda rasa Post saya menarik sila tekan butang LIKE di bawah


Ingin Jana Pendapatan 4 - 5 angka setiap bulan ?

modal serendah RM65



Hubungi EDDI di Talian 017 - 22 77 675 
 ( Whatsapp , SMS , Call , Telegram )

Setiap pembelian anda dengan kami anda akan dapat Free gift

  • Cara pengambilan Supplemen dengan betul
  • Free Consultant
  • Jadual Pengambilan Supplemen 

0 comments: