Anda Perlu Bantuan ?

21:39 Unknown 0 Comments

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Saya doakan kepada anda pembaca blog saya akan terus setia mengikuti perkembangan serta penulisan saya.

Saya doakan Allah permudahkan urusan anda, diberi kesihatan yang berpanjangan serta diberi kejayaan hidup di dunia dan di akhirat.

Perlu Bantuan?

Anda peniaga online tetapi tiada blog?

Anda tiada kepakaran dalam HTML coding?

Anda nak blog anda lebih menarik dari sebelum ini?

Jangan peningkan kepala anda, serahkan kesemuanya kepada saya. Saya akan bantu selesaikan masalah anda dengan hanya bermodalkan RM70 sahaja

Apa yang anda dapat dengan modal RM70?

Pakej yang saya sediakan adalah seperti berikut

- Create New Blog ( sekiranya belum ada )
- touch up blog ( tukar template )
- auto facebook like and share button ( setiap entry )
- Facebook profile @ Facebook Page
- Google+
- Instagram
- Ebook
- Label ( bagi memudahkan pembaca blog anda mencari keyword pada entry)
- Pages you may like
- Pages counter
- Fav Blog list ( jika ada )
- Slideshow ( bergantung pada template, max 4 keping gambar )
- Tab Menu ( mengikut kehendak anda )
- Blog Archive
- Susun Atur layout
- Floating media social button
- Gambar dan Kepakaran

Market Price

Dengan pakej yang saya tawarkan berikut, anda layak membawa pulang blog yang bernilai RM300 mengikut harga pasaran.

Dapatkan harga pakej servis design blog anda dengan harga yang sukar dipercayai dan jauh lebih murah berbanding harga pasaran hanya di AD OFFICIAL

Rujuk Testimoni Design Blog Di sini Testimoni Design Blog

Hubungi saya

AD Official


whatsapp / telegram / call / mesej

- Pakar Design Blog -

0 comments: